Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019


Θεματική Ενότητα: Η Οικογένεια
Τάξεις: Α, Β, Γ.

Ήταν υπέροχη η στιγμή που η βαλίτσα με τα βιβλία έφτασε στο σχολείο μας!
Για τα παιδιά ήταν μέρα γιορτής και τα βιβλία τα πιο όμορφα δώρα!
Δείτε πώς τα υποδέχτηκαν οι μαθητές..

Α΄ τάξη


Β΄ τάξη


Γ΄ τάξη


Στο επόμενο διάστημα διαβάσαμε κάποια βιβλία μαζί στην τάξη, 
ενώ άλλα τα δανείστηκαν τα παιδιά και τα διάβασαν σπίτι τους, είτε μόνα τους,
 είτε με τους γονείς τους.

Συζήτηση, ζωγραφική, παρουσίαση και κριτική βιβλίου
κυρίως όμως, η διήγηση προσωπικών ιστοριών
και ο πλούτος των συναισθημάτων που αναδύθηκαν μέσα από την ανάγνωση κάθε βιβλίου
ήταν το "κέρδος" αυτού του προγράμματος.

Δείτε κάποιες από τις εργασίες των μαθητών


"Κάθε άνθρωπος έχει την οικογένειά του και μέσα από αυτή παίρνει την αγάπη και τη φροντίδα
που χρειάζεται για να είναι ευτυχισμένος"
Εβελίνα, Γ΄ τάξη

"Αν σκεφτώ πόσα παιδιά δεν έχουν οικογένεια νιώθω πολύ ευτυχισμένη που έχω τη δική μου"
Σοφία, Γ  τάξη

"Όλες οι οικογένειες δεν είναι ίδιες. Υπάρχουν για παράδειγμα οικογένειες μόνο με μαμά 
ή μόνο με μπαμπά"
Εβελίνα, Γ΄ τάξη

"Η οικογένειά μου μου δίνει αγάπη, χαρά κι ευτυχία"
Δήμητρα, Γ΄ τάξη

"Αγαπώ πολύ την οικογένειά μου και είμαι πολύ ευτυχισμένη που την έχω"
Αγγελίνα, Γ΄ τάξη

"Χάρη στην οικογένειά μου νιώθω ευτυχισμένη"
Σοφία, Γ΄ τάξη

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΥΣΤΟΥ - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -