Κυριακή 14 Ιουνίου 2015





Ένα ταξίδι μαγικό είναι η ζωή μας
και είναι στο χέρι μας να είναι όμορφο...

Στα χρόνια που θα έρθουν
θέλω να θυμάστε πάντα τα παιδικά σας χρόνια...
με τις καλές και τις κακές στιγμές τους
γιατί αυτά τα χρόνια σας δίδαξαν τα πρώτα σας βήματα στη ζωή...

Κι αυτό που θέλω να θυμάστε από εμένα
είναι που σας αγάπησα πολύ...
και θα σας αγαπώ για πάντα!...

Σας εύχομαι καλή σταδιοδρομία στις σπουδές σας από δω κι εμπρός
και να έχετε στη ζωή σας υγεία, αγάπη και χαρά!

Είμαι σίγουρη πως θα με κάνετε περήφανη που σας είχα μαθητές μου!
Καλό καλοκαίρι!
Θα μου λείψετε!

{ 5 σχόλια... read them below or Comment }

  1. Και εμείς σας αγαπάμε πολύ!!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυρια και εμεις σας αγαπαμε και να ξερετε οτι και εμεις ειμαστε υπερηφανοι που εισασταν η δασκαλα μας!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι σε εμας θα μας λειψετε πολυ!!!!!Σας αγαπαμε πολυ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κύρια Κατερίνα μας λείπετε τόσο πολύ.Έρχεται η δεύτερη σχολική χρόνια μακριά σας και μας λείπετε ήδη πάρα πολύ.Μας διδάξατε πολλά πράγματα για την ζωή που θα μας φανούν πολύ χρήσιμα!Αυτά τα δύο χρόνια μαζί σας ήταν τα καλύτερα!Είμαστε τόσο περήφανοι που ήσασταν δασκάλα μας και μας χαρίσατε απλόχερα τις γνώσεις σας αλλά και αυτές τις όμορφες αναμνήσεις! Μας λείπετε πάρα πολύ! Σας αγαπάμε πάρα πολύ!Δεν θα σας ξεχάσουμε ποτε! Και συγνώμη για όλες τις φορές που σας έχουμε απογοητεύσει!Ελπίζουμε να σας δούμε σύντομα!💘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν με απογοητεύσατε!.. Το αντίθετο!.. Ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα περήφανη για εσάς!.. Κι εμένα μου λείπετε πολύ!.. Σίγουρα θα βρεθούμε!.. Όσοι αγαπιούνται πολύ, ποτέ δεν χάνονται!.. Πολλά φιλιά σε όλους!

      Διαγραφή

- Copyright © ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΥΣΤΟΥ - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -