Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013



Στα παιδιά μου που έφυγαν από το Δημοτικό
και ανοίγουν τα φτερά τους πέρα από το μικρό μας σχολείο...
τους στέλνω την αγάπη μου, τις καλύτερες ευχές μου
και μια συμβουλή...
Μην ξεχάσετε ποτέ, πως τη ζωή μας μόνοι μας την ορίζουμε
και είναι στο χέρι μας να την κάνουμε όσο πιο όμορφη και πιο χρήσιμη γίνεται...

Καλό καλοκαίρι!



Κ.Π. Καβάφης
Όσο μπορείς

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,

τούτο προσπάθησε τουλάχιστον

όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις

μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,

μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Μην την εξευτελίζεις πιαίνοντάς την,

γυρίζοντας συχνά κ’ εκθέτοντάς την,

στων σχέσεων και των συναναστροφών

την καθημερινήν ανοησία,

ως που να γίνει σα μιά ξένη φορτική.

{ 2 σχόλια... read them below or Comment }

  1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΥΡΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΨΑΤΕ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΒΑΘΥ ΝΟΗΜΑ ΓΙΑ ΜΑΣ............!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγγνώμη κυρία που δεν έχω μπεί τοσο καιρό στη υπέροχη ιστοσελίδα μας...αλλά τώρα που βρήκα την ευκαιρία θέλω να σας πω ενα τεράστιο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου , για όσους κόπους κάνατε για να μας μάθετε να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι !Γιατί χάρη σε 'σας , αλλά και σε όλες τις κυρίες,οι οποίες αποτελούν κι αυτές ένα σημαντικό κομμάτι της μάθησης μας , μάθαμε να είμαστε σωστοί με εμάς αλλά και τους γύρο μας,μας μάθαμε να κάνουμε σωστές επιλογές....μα πάνω από όλα μάθαμε να αγαπάμε...κι αυτό είναι το μεγαλύτερο δώρο για εμάς.Υπάρχει όμως και κάτι άλλο που πρέπει να πω ...τώρα που φεύγουμε από κοντά σας και ανεβένουμε άλλο ένα σκαλί στη ζωή μας, αξίζει να πω ενα αντίο ....μπορεί να φέυγουμε αλλά στη καρδιά μας ,θα υπάρχουν πάντα αυτές οι αξέχαστες στιγμές που περάσαμε μαζί!!!!! Αντίο λοιπόν .... Με αγάπη η μαθήτρια Σοφία !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

- Copyright © ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΥΣΤΟΥ - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -