Σάββατο 11 Μαΐου 2013





Άν ήσουν χάδι, 
θα ήσουν το πιο τρυφερό.
Άν ήσουν χαμόγελο, 
θα ήσουν το πιο γλυκό.
Άν ήσουν αστέρι, 
θα ήσουν το πιο φωτεινό.
Άν ήσουν άγγελος, 
θα ήσουν ο φύλακάς μου και
άν ήσουν μονοπάτι, 
θα ήσουν αυτό που θα με οδηγούσε στο σωστό δρόμο...
Χρόνια πολλά μανούλα 
και ευχαριστώ 
που είσαι για εμένα όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμη.





Και θυμηθείτε...
Δεν χρειάζεται πολλά μια μητέρα για να γίνει ευτυχισμένη...

Αρκεί μια αγκαλιά...
Ένα γλυκό φιλί...
Και μια φράση τόση δα...

"Σ' αγαπώ μανούλα!"




Χαρίστε της κι αυτό!



{ 2 σχόλια... read them below or Comment }

  1. Καλησπέρα με ενδιαφέρει ένα από τα θεατρικά σας αλλά δεν μπορώ να το ανοίξω στον υπολογιστή μου. Πώς θα μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί σας για να μου το στείλετε μέσω e-mail αν είναι δυνατόν;
    Πέτσκου Βασιλική Εκπαιδευτικός ΠΕ70

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κ.Πέτσκου... Στην ιστοσελίδα που μπαίνετε για τα θεατρικά, υπάρχουν τα στοιχεία επικοινωνίας μαζί μας... Στο σχόλιό σας δεν έχετε γράψει κάποιο mail κι έτσι δεν μπορώ να επικοινωνήσω εγώ μαζί σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

- Copyright © ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΥΣΤΟΥ - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -