Δευτέρα 1 Απριλίου 2013




 Ημέρα γενεθλίων του Δανού Παραμυθά
Χανς Κρίστιαν Άντερσεν

και το σχολείο μας σας θυμίζει...

ΧΑΡΙΣΤΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΚΙ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ
ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!




Διαβάστε κι αυτό!
«Ο Ύμνος του Βιβλίου»
του Ευγένιου Τριβιζά

Πες μου κάτι...
 τι αξίζει πιο πολύ από φλουριά;
Πες μου κάτι...

τι χαρίζει γέλιο, κέφι και χαρά;
Έλα, πες μου...
 τι γεμίζει παρηγόρια την καρδιά;
Έλα, πες μου...

 τι σκορπίζει την πιο μαύρη συννεφιά;
Έλα, πες μου...
 τι 'ναι εκείνο που με κάνει και δακρύζω,
Που με κάνει να γελάω, που με κάνει να ελπίζω;
Έλα, πες μου...
 τι ‘ναι εκείνο που με κάνει να γιορτάζω,
Που με κάνει να πετάω, στα ουράνια να καλπάζω;
Ένα βιβλίο! Ένα βιβλίο!

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΥΣΤΟΥ - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -