Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017


Με αφορμή την ενότητα της Γλώσσας Ε΄ τάξης,
"Τα ζώα που ζουν κοντά μας"
οι μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων παρακολούθησαν την ταινία

Hachiko: A Dog's Story"

Μια ταινία αφιερωμένη στην άδολη αγάπη και αφοσίωση
ενός σκύλου για τον άνθρωπο που τον μεγάλωσε και τον φροντίζει.

Δείτε τι έγραψαν τα παιδιά για την ταινία:

"Μια ταινία που σου προκαλεί έντονα συναισθήματα"..
Αθηνά

"Η ταινία δείχνει το πώς μπορεί ένας σκύλος να γίνει
ο καλύτερος - με όλη την έννοια της λέξης - φίλος του ανθρώπου"..
Λάμπης

"Πολύ συγκινητική ταινία.. Ας μάθουμε κάποτε να αγαπάμε τα ζώα
όπως αυτά αγαπούν εμάς!"..
Ελισάβετ

"Προτείνω σε όλους να τη δουν για να καταλάβουν
πως τα ζώα δεν είναι παιχνίδι, έχουν κι αυτά συναισθήματα"..
Κατερίνα

"Ήταν από τις πιο όμορφες και συγκινητικές ταινίες που έχω δει..
Τα συναισθήματα που ένιωσα ήταν πολύ έντονα!"..
Μιλένα

"Αγαπώ πολύ τα ζώα κι η ταινία ήταν από τις καλύτερες
που έχω δει.. Πολύ συγκινητική"..
Αναστασία

"Αυτή η ταινία έδειξε πώς είναι τα ζώα.. Έδειξε το πόσο 
μπορεί να δεθεί ένα ζώο με τον άνθρωπο"..
Δημήτρης

"Μια πανέμορφη ταινία!. Τα συναισθήματά μου ήταν χαρά και λύπη μαζί..
¨Ανθρωποι που βασανίζουν τα ζώα δεν πρέπει να λέγονται άνθρωποι!"..
Παναγιώτης

"Πολύ συγκινητική ταινία.. Να αγαπάτε τα ζώα! 
Έχουν κι αυτά καρδιά!"
Μάρκελο

"Στην αρχή η ταινία μου φάνηκε σαν τις άλλες..
Ήταν πάρα πολύ καλή! Μου άρεσε!"..
Αλιονάρντ


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΥΣΤΟΥ - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -